fbpx
Select Page

Comics Christina Plaka

Μια Γερμανίδα mangaka

Η Christina Plaka -έχει ελληνικές ρίζες- ήταν καλεσμένη στο Comicdom Con, πέρσι στην Ελληνοαμερικανική Ένωση ώστε να παρουσιάσει τη δουλειά της στο ελληνικό κοινό. Μάλιστα, είχα τη χαρά να συνομιλήσω λίγο μαζί της σε ένα διάλειμμα. Σίγουρα θυμόταν πολύ καλύτερα τα ελληνικά απ’ ό,τι εγώ τα γερμανικά…


Η Christina Plaka, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Goethe, στο Φεστιβάλ Comicdom Con Athens 2016 στο θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης. Δεξιά της, στο πάνελ ομιλητών, η Ν. Κορεάτισσα Sookyung Yoo. (φωτ.: Μ.Α.)


Περιμένοντας τη Cristina Plaka στο διάλειμμα. (φωτ.: Μ.Α.)

Η Christina Plaka γεννήθηκε τo 1983 στην πόλη Offenbach (Όφενμπαχ). Αν και μεγάλωσε με τους σούπερ ήρωες της Marvel, η πρώτη της επαφή με το manga φαίνεται πως την ενθουσίασε. Πρωτοδημοσίευσε κόμικς στο γερμανικό περιοδικό ιαπωνικού κόμικς Daisuki. Το 2003 δημοσίευσε το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο Prussian Blue*. Περιγράφει την ιστορία μιας νεανικής σχολικής μπάντας η οποία καταλήγει σε συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρία.

Η αγάπη της για την ιαπωνική κουλτούρα αποτυπώθηκε και στην επιλογή των σπουδών της. Παρακολούθησε ιαπωνικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Johann Wolfgang Goethe της Φραγκφούρτης ενώ απέκτησε το μεταπτυχιακό της στις σπουδές Manga στο Πανεπιστήμιο Seika του Κιότο. Στη σχολή ασχολήθηκε και με τον αθλητισμό, με το βόλεϋ, πηγή έμπνευσης για το άλμπουμ 192 σελίδων, GOFORIT που μιλάει για μια νεανική ομάδα βόλεϋ. Εκδόθηκε το 2015 από την Carlsen.

Είναι μια από τις σημαντικότερες Γερμανίδες mangaka.
Περισσότερα για τη Christina: http://www.chrisplaka.com/

M. A. 

* Το Prussian Blue είναι μια οικονομική και σταθερή σκούρα μπλε χρωστική ουσία. Δημιουργήθηκε τυχαία από τη γερμανική εταιρία Diesbach τον 18ο αιώνα και έφερε μεγάλες αλλαγές στη ζωγραφική ακόμη κι έως την Ιαπωνία! Μέχρι τότε, σπάνια συναντούσες το μπλε χρώμα στους ζωγραφικούς πίνακες γιατί ήταν εξαιρετικά ακριβό. Το κυανούν της Πρωσίας ή κυανούν του Βερολίνου ή Πρώσικο Μπλε χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων από τον Ιάπωνα Χοκουσάι για τις 36 «Όψεις του όρους Φούτζι», από τον Βαν Γκόνγκ στην Έναστρη Νύχτα και στη Μπλε Περίοδο του Πικάσσο.

 

Kartomania.gr

Διάφορα άρθρα

Βιβλίο-Λεύκωμα Graphic Stories

Κατ΄αρχάς να σας ενημερώσουμε πως το "Βιβλίο-Λεύκωμα Graphic Stories-Γραφιστορίες" 256 σελίδων(!) της σχεδιάστριας Οπτικής Επικοινωνίας και συγγραφέως Αγγελικής Αθανασιάδη, διατίθεται εκτός από την Κύπρο και στην Ελλάδα στα καταστήματα Public, στα...

Επαγγελματικές κάρτες σε ανακυκλωμένο χαρτί

Επαγγελματικές κάρτες σε ανακυκλωμένο χαρτί. Οι επαγγελματικές κάρτες σε ανακυκλωμένο χαρτί (οικολογικό χαρτί) δεν είναι μόνο μια τάση της μόδας ή κάτι «περαστικό» που περιμένουμε σύντομα να… ξεχαστεί. Οι επαγγελματικές κάρτες σε ανακυκλωμένο χαρτί (οικολογικό χαρτί)...

Σωστές κάρτες (Μέρος 2ο)

Σωστές κάρτες (Μέρος 2ο) Γνωρίζαμε από την αρχή ότι πάρα το γεγονός πως το άρθρο για τις "Σωστές επαγγελματικές κάρτες" ήταν μακροσκελές, θα απαιτούσε κάποιες συμπληρωματικές διευκρινίσεις. Μετά όμως από κάποιες δικές σας παρεμβάσεις, απορίες και παρατηρήσεις, το 2ο...

Facebook και γραφίστες μέρος 2ο

Facebook και γραφίστες (Μέρος 2ο) Τι πρέπει να αποφεύγουμε στο Facebook Όπως είχαμε γράψει στο προηγούμενο άρθρο, διαθέτουμε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, ώστε να τραβήξουμε με μία ανάρτησή μας την προσοχή του μέσου χρήστη στο Facebook. Για να το επιτύχουμε αυτό...

Διόραμα στατικού μοντελισμού

Διόραμα στατικού μοντελισμού Σας ακούω να αναρωτιέστε: «Τι δουλειά έχει ένα διόραμα στατικού μοντελισμού με την Kartomania.gr;» Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για μία ωραία ιστορία που μας επέτρεψε να ασχοληθούμε με κάτι που δεν το είχαμε κάνει, αλλά που θα το...

Επαγγελματικές κάρτες πολυτελείας

Ποιες είναι οι επαγγελματικές κάρτες πολυτελείας, που διαφέρουν από τις υπόλοιπες και τι είναι αυτό που τις κάνει να ξεχωρίζουν; Ας αρχίσουμε εξηγώντας ποια είναι η συνήθης διαδικασία όσον αφορά τις επαγγελματικές κάρτες. Οι Standard επαγγελματικές κάρτες τυπώνονται...

Σχεδιασμός εκπαιδευτικού βιβλίου

Σχεδιασμός εκπαιδευτικού βιβλίου Το βιβλίο παραμένει και σήμερα μία από τις πιο σημαντικές πηγές μάθησης στον χώρο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το Υπουργείο Παιδείας (και Θρησκευμάτων) εγκρίνει και αποφασίζει κάθε χρόνο ποια βιβλία θα διδαχτούν οι...

Πώς βρίσκουμε νέους πελάτες

Πώς βρίσκουμε νέους πελάτες Οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να είναι συνεχώς σε αναζήτηση νέων πελατών. Πελατών που εμπιστεύονται τη δουλειά μας και δεν μας ζαλίζουν/καθυστερούν, που πληρώνουν και είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Ενα μεγαλύτερο εύρος πελατών θα...

Ορθή τυπογραφία

Oρθή τυπογραφία της Αγγελικής ΜΚ Αθανασιάδη Δεν είναι λίγες οι φορές που σε κάποια συζήτηση με φίλους έχει λεχθεί η γνωστή φράση «Ένα βιβλίο δεν θα σώσει ποτέ τον κόσμο αυτό». Ένα μόνο βιβλίο ίσως όχι. Όλα όμως τα βιβλία του κόσμου που ζούμε σίγουρα μπορούν κι έχουν...

Σχεδιάζοντας για τα Social Media

Σχεδιάζοντας για Social Media Τα… αρχαία χρόνια μαθαίναμε στις εκδοτικές εταιρείες πως διαθέτουμε μόνο 5 με 7 δευτερόλεπτα για να τραβήξουμε την προσοχή του αναγνώστη σε ένα θέμα -και να το διαβάσει-, κατά το ξεφύλλισμα μιας εφημερίδας ή ενός περιοδικού. Αυτό...

Pin It on Pinterest

Διάδωσέ το

Αν σου άρεσε μην το κρατάς για τον εαυτό σου.