fbpx
Select Page

Comics Christina Plaka

Μια Γερμανίδα mangaka

Η Christina Plaka -έχει ελληνικές ρίζες- ήταν καλεσμένη στο Comicdom Con, πέρσι στην Ελληνοαμερικανική Ένωση ώστε να παρουσιάσει τη δουλειά της στο ελληνικό κοινό. Μάλιστα, είχα τη χαρά να συνομιλήσω λίγο μαζί της σε ένα διάλειμμα. Σίγουρα θυμόταν πολύ καλύτερα τα ελληνικά απ’ ό,τι εγώ τα γερμανικά…


Η Christina Plaka, με την υποστήριξη του Ινστιτούτου Goethe, στο Φεστιβάλ Comicdom Con Athens 2016 στο θέατρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης. Δεξιά της, στο πάνελ ομιλητών, η Ν. Κορεάτισσα Sookyung Yoo. (φωτ.: Μ.Α.)


Περιμένοντας τη Cristina Plaka στο διάλειμμα. (φωτ.: Μ.Α.)

Η Christina Plaka γεννήθηκε τo 1983 στην πόλη Offenbach (Όφενμπαχ). Αν και μεγάλωσε με τους σούπερ ήρωες της Marvel, η πρώτη της επαφή με το manga φαίνεται πως την ενθουσίασε. Πρωτοδημοσίευσε κόμικς στο γερμανικό περιοδικό ιαπωνικού κόμικς Daisuki. Το 2003 δημοσίευσε το πρώτο της άλμπουμ με τίτλο Prussian Blue*. Περιγράφει την ιστορία μιας νεανικής σχολικής μπάντας η οποία καταλήγει σε συμβόλαιο με δισκογραφική εταιρία.

Η αγάπη της για την ιαπωνική κουλτούρα αποτυπώθηκε και στην επιλογή των σπουδών της. Παρακολούθησε ιαπωνικές σπουδές στο Πανεπιστήμιο Johann Wolfgang Goethe της Φραγκφούρτης ενώ απέκτησε το μεταπτυχιακό της στις σπουδές Manga στο Πανεπιστήμιο Seika του Κιότο. Στη σχολή ασχολήθηκε και με τον αθλητισμό, με το βόλεϋ, πηγή έμπνευσης για το άλμπουμ 192 σελίδων, GOFORIT που μιλάει για μια νεανική ομάδα βόλεϋ. Εκδόθηκε το 2015 από την Carlsen.

Είναι μια από τις σημαντικότερες Γερμανίδες mangaka.
Περισσότερα για τη Christina: http://www.chrisplaka.com/

M. A. 

* Το Prussian Blue είναι μια οικονομική και σταθερή σκούρα μπλε χρωστική ουσία. Δημιουργήθηκε τυχαία από τη γερμανική εταιρία Diesbach τον 18ο αιώνα και έφερε μεγάλες αλλαγές στη ζωγραφική ακόμη κι έως την Ιαπωνία! Μέχρι τότε, σπάνια συναντούσες το μπλε χρώμα στους ζωγραφικούς πίνακες γιατί ήταν εξαιρετικά ακριβό. Το κυανούν της Πρωσίας ή κυανούν του Βερολίνου ή Πρώσικο Μπλε χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων από τον Ιάπωνα Χοκουσάι για τις 36 «Όψεις του όρους Φούτζι», από τον Βαν Γκόνγκ στην Έναστρη Νύχτα και στη Μπλε Περίοδο του Πικάσσο.

 

Kartomania.gr

Διάφορα άρθρα

Shutterstock, η μεγαλύτερη «τράπεζα εικόνων»

Η εταιρεία Shutterstock, ιδρύθηκε στις ΗΠΑ το 2003 από τον ιδιοφυή Jon Oringer, προγραμματιστή και φωτογράφο που γεννήθηκε στη Νέα Υόρκη το 1974. Ο Jon Oringer, ο μοναδικός υπάλληλος της εταιρείας μέχρι το 2007, ανέβασε αρχικά 30.000 φωτογραφίες.Σχεδόν είκοσι χρόνια...

Ψυχολογία χρωμάτων

Ψυχολογία χρωμάτων «Όλα τα χρώματα είναι φίλοι των γειτόνων τους και εραστές των αντιθέτων τους.»Marc Chagall, 1887-1985 Στο σχεδιασμό εντύπων, συσκευασιών, λογότυπων, ηλεκτρονικών σελίδων κ.ά., η επιλογή των χρωμάτων είναι εξαιρετικά σημαντική.Πλέον των στοχευμένων...

Κοινωνικός σχεδιασμός/Social Design

Κοινωνικός Σχεδιασμός | Social Design της Αγγελικής ΜΚ Αθανασιάδη | [email protected] Πάνω από σαράντα χρόνια έχουν περάσει από τον πόλεμο που χώρισε την Κύπρο στα δύο και οδήγησε χιλιάδες ανθρώπους στον ξεριζωμό και την προσφυγιά και όμως ακόμα και σήμερα το νησί...

Πώς βρίσκουμε νέους πελάτες

Πώς βρίσκουμε νέους πελάτες Οι ελεύθεροι επαγγελματίες πρέπει να είναι συνεχώς σε αναζήτηση νέων πελατών. Πελατών που εμπιστεύονται τη δουλειά μας και δεν μας ζαλίζουν/καθυστερούν, που πληρώνουν και είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Ενα μεγαλύτερο εύρος πελατών θα...

Διαστάσεις και ανάλυση εικόνων στο Facebook

Διαστάσεις και ανάλυση εικόνων στο Facebook Στις εικόνες που χρησιμοποιούμε στις αναρτήσεις μας στο Facebook πρέπει να χρησιμοποιούμε συγκεκριμένες διαστάσεις, αλλιώς μπορεί να «κοπεί» θέμα. Ας ξεκινήσουμε ωστόσο από το Facebook Cover και το καινούργιο Facebook...

Χρώμα και προεργασία για λογότυπο

Λογότυπο - Χρώμα και προεργασία σχεδιασμού O Wassily Kandinsky (1866-1944), Ρώσος ζωγράφος και θεωρητικός της τέχνης ήταν από τους πρώτους που παρατήρησαν την επίδραση των χρωμάτων στους ανθρώπους. Μίλησε δε για «βαθιές ψυχοσωματικές επιδράσεις». Η παρατήρηση αυτή...

Εκτυπώσεις

Εκτυπώσεις Οι εκτυπώσεις καλύπτουν ένα μεγάλο μέρος της οπτικής επικοινωνίας κάθε επιχείρησης. Χρησιμοποιούνται, τόσο για διαφημιστικούς σκοπούς (επαγγελματικές κάρτες, έντυπα, αφίσες κ.λπ.) όσο και για πρακτικούς λόγους όπως τα προτυπωμένα τιμολόγια, τα συνταγολόγια,...

Ιστορία της επαγγελματικής κάρτας

Η ιστορία της επαγγελματικής κάρτας ξεκινάει από την Κίνα του 15ου αιώνα.
Έμποροι και εύποροι επιχειρηματίες τις χρησιμοποιούσαν προκειμένου να καταφέρουν να κανονίσουν μία συνάντηση με το άτομο που τους ενδιέφερε. Συνήθως έδιναν τις κάρτες τους στους υπηρέτες και εκείνοι με τη σειρά τους τις έδιναν στους αφέντες τους.
Τέλος, μετά τη συλλογή των καρτών, γινόταν η επιλογή για το ποια άτομα θα δεχόντουσαν να συναντήσουν.

Επαγγελματικές κάρτες πολυτελείας

Ποιες είναι οι επαγγελματικές κάρτες πολυτελείας, που διαφέρουν από τις υπόλοιπες και τι είναι αυτό που τις κάνει να ξεχωρίζουν; Ας αρχίσουμε εξηγώντας ποια είναι η συνήθης διαδικασία όσον αφορά τις επαγγελματικές κάρτες. Οι Standard επαγγελματικές κάρτες τυπώνονται...

Η Νόσος των Τυπογράφων και το αντιμόνιο

Η Νόσος των Τυπογράφων και το Αντιμόνιο Όταν το επάγγελμα του τυπογράφου ήταν άκρως επικίνδυνο! Το αντιμόνιο είναι ένα σχετικά σπάνιο υλικό, γνωστό από τα -πολύ- αρχαία χρόνια. Είναι στοιχείο της πέμπτης ομάδας του περιοδικού συστήματος, όπως και το αρσενικό που, το...

Pin It on Pinterest

Διάδωσέ το

Αν σου άρεσε μην το κρατάς για τον εαυτό σου.